Wednesday 3 February 2010

sekolah,bekas,bekal

Teringat mase dulu-dulu, masa sekolah agama dulu-dulu mase darjah 4 n 5..pergi sekolah mesti bawak bekal pastu makan bawah tangga ngan kawan-kawan pastu lepas rehat balik rumah dah..sebap nak pergi sekolah kebangsaan ade latihan hoki..tapi aku bukan nak cite aku dulu wakil selangor main hoki..tapi pasal "bekal"..rupe nye aku dah x kan x jumpe dah bekas 2 lagi, rupe2 nye kat U ni pown jumpa gak..hehehe..sekarang kat sini dah diharamkan guna polystyrene coz nnt ade kesan sampingan lah, bleh kene barah la..ni yang dorang cakap la, so skang guna bekas plastic warna putih 2..dah macam bawak bekal pg sekolah dah...hehehe..lpas 2 kene plak charge bekas 2 nak beli makanan kene bayar 50sen tuk bekas 2...so kalau 30hari dah RM15...huhu..


p/s: so nnt kene beli bekas makanan + botol air sendiri...hehe
                  "jom kembali ke sekolah" 

No comments:

Post a Comment

aku!! dlm!! hidup!! aku!!

aku!! dlm!! hidup!! aku!!