Friday 19 February 2010

sandali po lamang

Semalam malam boring2 lepak kat umah..aku call la dak2 yg lame dah aku x lepak, lepas aku tinggal kan form5, lepas tu dah jarang dah jumpa...tak tau la malam tadi tergerak hati nak lepak same-sama...nak dkt pukul 12am bru nak pg lepak mamak..planning last minit..walaupun dah lame x jumpa tapi perangai gile2 tetap sama.. tapi dari segi fizikal nampak banyak berubah dah budak-budak ni..lepak cite pasal  ko wat pe skang, ko blaja kat mane skang, ko keje kat mana skang, awek ko sape skang, ko dah tuka no. x bagi tau member, tapi!!....ada tapi nya nihh...dah borak2 melalut-melutut, bukak plak cite pasal dak2 sekolah, cinta-cinta monyet yg lame la...hehehe..ingat-ingat balik cite yg lame, macam nak balik je masuk sekolah balik..happy je..tapi memang la teknologi ni memudahkan dan dapat mendekat kan kite dengan sesiape je..hurmm...skang ni aku ngan budak2 ni masing-masing tengah menjejaki sahabat-sahabat yg dah lama terpisah,..cehhhhh ayattt..hehe... lepas tu dengan harapan yang mengunung budak-budak ni nak lepak satu table same-same satu hari nanti...

No comments:

Post a Comment

aku!! dlm!! hidup!! aku!!

aku!! dlm!! hidup!! aku!!