Sunday 28 February 2010

best best best

Tak boleh diluahkan dengan kata-kata..hahaha..ayat tak leh blah..bukan aku nak story pasal kata-kata..tapi pasal HWP yang aku pergi baru-baru ni..memang best tahap gile+ tapah dewa..:)...HWP tahun ni mmg lain dari yang lain.tempat di gua tempurung, tempat tu memang aku tak pernah pergi lagi. tak sia-sia aku amik test awal tuk attain program ni..hehe..pergi sane happy gle seh, dengan tempat nya yang mmg cun ah..air sungai dia, gua nya, orang-orangnya, orang gua nya, aktiviti nya dan macam-macam lagi yang berkaitan dengan nya..:) walau pun pekara yg aku post sblum ni berlaku jugak dalam gua tu,tapi tetap x mematahkan semangat aku ..hehe. Dan sempat jugak sebelum balik pergi hot spring kat sungai klah,gopeng "under projek felda klu x silap". lagi satu kejadian alam yang boleh dinikmati oleh manusia...

aktiviti cave trekking yang menarik, 3 jam berada di gua membuatkan aku dan sesiapa sahaja akan menikmati keindahan alam dan keajaiban tuhan, dan ni adalah satu pengalaman yang menarik dan bermakna bagi aku.:)

p/s: sape yang x pernah mencuba silakan lah mencuba ya..memang best.."promote sikit tempat kat malaysia" 

No comments:

Post a Comment

aku!! dlm!! hidup!! aku!!

aku!! dlm!! hidup!! aku!!