Wednesday 24 February 2010

Dah lama aku tak update blog ni..ye lah sebab x de masa.ye lah study last minute ..sebab apa study last minute?, sebab aku balik minggu lepas, so dekat rumah memang tak study ah. sebab apa balik minggu lepas ?  sebab minggu lepas cuti. sebab ape aku kena stady? sebab aku ada test hari rabu. kenapa ada test hari rabu? coz aku kena amik test awal. kenapa kena amik test awal? sebab aku nak balik awal. kenapa nak balik awal? sebab nak pergi HWP. kenapa aku nak pergi HWP? sebab tak pernah pergi gua tempurung. sebab apa tak pernah pergi gua tempurung? sebab memang tak ade dalam kepala otak aku pown yang aku akan pergi sana. sebab apa tak ada dalam kepala otak? sebab lu pikir la sendiri. sebab apa lu pikir la sendiri? ha tu pergi tanye nabil.

No comments:

Post a Comment

aku!! dlm!! hidup!! aku!!

aku!! dlm!! hidup!! aku!!