Saturday 12 September 2009

hahaha...hari yang baik bulan yang aku ngan dak2 kelas aku yang gile3 ni plak pg berbuka puase..kurang lagi pahala puasa aku..hahaha...bertempat di mane pown aku kurang arif tempatnye..tapi aku tau are jalan nak pg sana...huhuhu

alkisah....mule2 nak pg makan kene la bokin' tempat dlu kan...dalam pukul 5.00pm cam 2 aku ngan membe aku yang gemok gak mcam aku ni name nye kashah,kte org pgl masing2 gemok hahah...kire seda diri gak la huhuhu...

ok balik2 cite td...pg tempah makanan sampai begaduh kot dengan kakak kedai 2 coz dia yg silap kire pas2 nak pening pale plak...haizzz nsb baik x lari budget, ngam2 choi je budget kte orang...haha... pas 2 pukul 6.30pm cam 2 kte orang gerak pegi lokasi yang dijanjikan...
kkk  ni are dak2 aku yg betul x berape btul gak ni...nampak baik,tp haramm betul pale otak nye...hahah sory la geng...

tgh tgu dak2 len sblum berangkat ke lokasi..
promot kete JFE369
seb bek sume pose...
disamping bendera m'sia yg tercinta
tgh mengajar dak2 ni kearah kebenaran..hahah
bermeditasi nak cari aura yg baik plak

sweet cople g..huhuh
ala2 ms.world...ala2 je la...hagramm jd nye

No comments:

Post a Comment

aku!! dlm!! hidup!! aku!!

aku!! dlm!! hidup!! aku!!