Saturday 12 September 2009

alone

td pg kua cri makan skit tuk buke...dah la ari ni pg sorg2 je dak2 base la balik umah buke ngan awek, lg sorang mesti le kua ngan awak die cri makan berdua, yang lg sorang plak dah loss ngan awek dia dgan phon 24 jam....dan2 aku pg beli sdri...boring gle!!!...tp lapa nye pasal pg gak la...hahaha..dah nak balik aku spt singah 1 kedai ni..just tgk2 makanan nye, x de nafsu pown nak beli...pas 2 mase nak blah aku pusing je blakang mcm terperasan kot die ni...sebelah2 je kot..tp time 2 aku wat2 pdg tmpt len...hurmm wat x tau je la...tp mcm sombong je perangai aku td..kesian plak..hahaha..lantak la

2 comments:

  1. aceyh.. sapa la tu kan si die..
    hehe.. erm, agak sombong la wat cam tu.. :p

    ReplyDelete

aku!! dlm!! hidup!! aku!!

aku!! dlm!! hidup!! aku!!