Saturday 7 August 2010

masih disini;
dua tiga hari ni aku rasa semacam je..bukan cerita hantu atau apa.
tapi tah la macam bengong je kepala aku ni. buat kerja suma serba tak kena. tah lah dalam kepala ni ingat apa tah.nak kata banyak berfikir, x de la banyak sangat kot, aku bukan nya macam PM pun nak fikir msalah negara. rambut aku pun tak putih lagi. setakat fikir yang biasa biasa tu ada la. tapi selalu.tah la  x tau kenapa.
dan benda ni melarat la sampai sekarang.
huhh
pagi tadi aku modul part5, pergi semua macam ok je,tapi terasa macam ada yang tertinggal. rupa rupanya phone aku.huhh jarang kot aku tinggal "awek sony aku ni'.
pas tu nak sarapan pagi, cermin mata aku pulak tertinggal kat kedai makan, huhh ni lagi la benda yang tak boleh di pisahkan dengan aku. dah macam "kembar" aku dah.tapi tu pown boleh tertinggal..:( so sampai sekarang lah aku berabun ayam huhh....main tennis pun rasa macam "sengal sengal" a.k.a blur blur ayam je!
dan masa nak pergi balik modul, tertinggal pulak "kad hijau" aku. padahal aku dah letak atas laptop aku tu. dah pulak aku kene mengadap muka fesi aku isnin ni mintak sign dia.
nak kata puncanya aku rasa aku tau, tapi tak pasti la.

'kenapa ek kalau ada benda atau sesuatu baru dapat dengar suara atau kabar!? 

'aku bukan psycho ek!hehe.biasa lah gurau. nanti kat luar suma dah sombong.:)

No comments:

Post a Comment

aku!! dlm!! hidup!! aku!!

aku!! dlm!! hidup!! aku!!