Tuesday 18 May 2010

tentang kita

    Merujuk pada post sebelum ini, jangan salah faham ye.! ok antara orang yang terpenting dalam hidup aku ialah....
aku dah kawan dengan umat umat ni sejak aku form 3 lagi. huhh! dulu memang kami tak sekepala, suma nak ikut kepala sendiri, masing-masing salahkan satu sama lain, kutuk-mengutuk makan utama dorang, masing masing nak bukak skill. haiyoo!!..
    Dan masa di tingkatan 4, kami dipilih menjadi exco belia. dan budak budak 13 orang ni lah yang dihadap untuk satu tahun. kami buat kerja belia sama-sama, makan sama sama, tido sama sama. penat sama sama, susah sama sama, bengang sama sama, gelak sama sama. pendek kate suma nak sama sama. nasib baik la mak bapak lain-lain. dan di sini jugak la kami menimba ilmu, pengalaman dan persahabatan yang tak boleh di beli dengan wang ringgit "wahh gituuu!!"
    Dah sudah tingkatan 4, tahun SPM pulak datang. aku ingat dah x jupa dah si hawau hawau ni..! tapi jumpa jugak . lepak,perangai, gila sama je macam dulu. macam tahun ni tak ada SPM je.
Sesudah nya zaman kegemilangan SPM yang amat memberat kan kepala, so ala ala dah masuk alam dewasa la ni..ingat kan budak budak ni dah belah dah cari jalan yang lurus, so ngat kan dah x jumpa dah tapi masih masih masih dan masih bersatu. macam "melekat" yang di ajukan oleh sesetengah pihak. dan sebab yang membuatkan kami bersama adalah sikap dan perangai 13 orang ni yang tersendiri.
    Dan hari berganti hari bulan berganti bulan, semu kami 13 orang ni mula mencorakkan masa depan, ada yang ke luar negara, dalam negara, luar kawasan, yang masih diklang, yang di ibu kota, suma nya sedang mencari hala tuju hidup sendiri.." nak jadi orang la kate kan!"hehehe
Sampai lah sekarang kami masih berkawan, dan persahabatan ni tak akan putus dan kekal sampai bila bila.


( juven, baha, izzul, wey chin, aiman, ekin, jeannie, sapura, liong chin, shida, fifie, marzuki, amir)
-sampai bila bila-
 

3 comments:

  1. Oooo... Rupe-rupenye lu igt boleh kami lupakan la ni.. HMMMMM.... Datuk unta ni... hahaha

    ReplyDelete
  2. :)
    Sememangnya, kenangan yang terindah :)

    ReplyDelete
  3. jean: siapa datuk unta??hehehe
    WC:yup kenangan yang terindah:)

    ReplyDelete

aku!! dlm!! hidup!! aku!!

aku!! dlm!! hidup!! aku!!