Tuesday 18 May 2010

berada di pulau

Nak pergi  London jauh, nak pergi US tak tau jalan, nak pergi Africa duit tak de. So bercuti dalam negara je la. tapi memang best gile.:) Malaysia macam-macam ada!:) kami ke pangkor wehhh!! pergi pulak dengan orang-orang seperti post dibawah. dan begini lah jadi nya.

bermula dari klang ke pangkor naik bus yang sangat cepat, dan sampai lumut kami naik kenderaan laut yang bersesuaian lah.

 coral bay tempat berteduh

tak tau la dorang ni pergi mana mana mesti nak bergambar..haizz gedik!!..hehe:)

anak anak yang tak reti erti rumah. balik je U dah merayap!!

 dan ni adalah sedikit latihan untuk hari esok nya. kita pergi berlima tapi kenapa berempat?
sebab yang lagi sorang tu takut air. "unta pown mandi la pura kalu hujan"!!huhu

gambar keluarga. sebelum pergi dinner yang tak berapa jauh lah dari tempat berteduh kami ni.

dan ini lah apa yang kite orang makan. tapi ade yang nak diet la ape lah hurmm. yang makan banyak pown ade, tapi x gemok2 pun aku tengok.huhh

dah kenyang, ape lagi kasi 'sumbangkan' suara la. " dan lagu ni saya tujukan khas buat anda suma ye":)

gambar keluarga dulu sebelum jelajah pulau.

hari ni kita orang bagi makan ikan-ikan yang ada kat laut ni. ikan-ikan tu dapat makan roti. kenyang dan gembira sekali mereka.;)

i love pangkor malaysia

dan kami berada di lumat semula sambil tunggu bas "dan kata nama lain bas ni ialah peti sejuk pansonic" beruang yang bulu tebal pown boleh beku kot duduk dalam bas tu.

dah habis dah. dan salam kaki dari ku :)

dengan siapa aku pergi?
ni lah orang-orang nya
buddy aku dari tgktn 4 lagi 

anak abang mas 

kassim "happy birthday bro"

dan awek cina ni. awek ni single lagi tau.hehehe

perancangan 5 tahun akan datang "ala ala malaysia ke-10 la ni" walau pown botol tu tak sempat campak ke laut dan tak akan sampai ke redang botol tu, so harap harap kita akan tercampak kemana-mana next time. :)





No comments:

Post a Comment

aku!! dlm!! hidup!! aku!!

aku!! dlm!! hidup!! aku!!