Friday 23 April 2010

.com.my

sekarang suma tengah mengila cerita adamaya. tak tau apa pasal.budak budak bilik aku pown sama dah macam orang kena demam malaria dah. aku pulak terjebak dalam kes ni sebab ada la satu umat ni, nama di beri fahmi "kefahaman ku' hehe, dia lah yang memperkenalkan cerita ni kat aku. so malam tu sampai ke pagi la aku layan. mula mula biasa je cerita ni bagi aku, lama lama best pulak..hehe. disebabkan pelakon nya lisa surihani..hehehe..disebab kan kat kolaj ni aku malas nak pergi tenguk cerita ni kat bilik tv dan petang petang aku tak de kat kolaj pown, pergi main tennis, so layan kat tv3.com.my je la. tapi sabo je la menungu dengan lamanya..huhh
lagu dakmie ni memang best, lirik nya fuhh..bukan nak jiwang tapi best la wei..huhu
orang kata lagu mempengaruhi mood seseorang..hurmm!@#



Yang Terindah :

Semenjak kau hadir dalam hidupku
tiada lagi keresahan
Kau mengetuk pintu hatiku 
tanpa sedar hingga ku izinkan

Kau yang bernama cinta 
kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan bahagia 
hingga aku terasa indah

Maafkan jika ku tidak sempurna 
tika bahagia mula menjelma
Bila keyakinan datang merasa 
kasih disalut dengan kejujuran
Mencintai dirimu, 
merindui dirimu, 
memiliki dirimu
Hingga akhir hayat bersama kamu...uhhh...

Kau yang bernama cinta
kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan bahagia 
hingga aku rasa indah

No comments:

Post a Comment

aku!! dlm!! hidup!! aku!!

aku!! dlm!! hidup!! aku!!