Sunday 18 October 2009

Setiap orang mesti ade benda yang di idam-idamkan...kan kan kan ....orang pregnant pown mengidam bende yang bukan2...pening kepale laki die....macam aku, aku idamkan kereta idaman aku...hehehehe....iaitu perdana v6...hehehe...kereta buatan MALAYSIA....."belilah prodak buatan malaysia"...wah promot nih...
Walaupun kereta luar negara lagi lawa2, cangih dan begaye, tapi aku tetap suke kereta perdana ni...salah satu faktor nye, cost die pown x la mahal sangat macam kereta lain cth Evo7, Lamborghini, Nissan Skyline dan juga Ferrari...dan satu lagi faktor nye, aku ni orang malaysia...x bangge ke bawak kereta buatan malaysia?? mst bangge gile...;)




Tapi kalu aku ni dah kaye sangat BMW 7 series la...



Tapi wat mase skang aku cume dapat pakai kereta ni je kot...
 
2 pown kalau duit ptptn ade lg...

No comments:

Post a Comment

aku!! dlm!! hidup!! aku!!

aku!! dlm!! hidup!! aku!!