Friday 2 October 2009

sehari menjadi BOSS a.k.a orang corporate

Wah 2 minggu akan dtg ni bru terase asmnt banyak gile kot...nak mule yang mane satu pown x tau ni..2 la awal2 ari 2 x nak buat..padan muke aku....huhuhu...td bru lepas satu azab iaitu meeting b'com....fuhh nsb bek berjln dgn lancar nye spt kate api yg meluncur laju di landasan nye...hehehe.....tapi tadi aku de wat "slek" skt...segan do...hahaha...silap sebut satu istilah ni...2 kali kot kantoi...tah ape tah aku aku merepak pown aku x tau...dak sebelah aku bkan men gelak besa...tapi x tau la lacture aku pasan ke tak...huhuh..harap2 x la....n harap carry mark terbaik la..:)






    bincang pasal jualan tuk bulan depan...







 dak2 d3b3 b'com




 

 
      


 

akhirnya selesai sudahh 

2 comments:

aku!! dlm!! hidup!! aku!!

aku!! dlm!! hidup!! aku!!