Friday 11 March 2011

bukan tajuk asal "sumpah aku terkejut!!"

cuaca skang kat segamat tak menentu..hari tu panas sepanas panas nya..skang ni plak hujan tak henti-henti.
life plak skang agak mencabar, mkn thun akhir kat sini, tu yang banyak benda nak buat, kne buat dan akan buat...so sabar skang amat la penting untuk control semua situasi  yang ada di depan mata dan yang bukan berada didepan mata tapi masih dapat tahu keujudan nya...dan sekarang hujan masih tak henti henti, harap harap 'gelombang' kedua tak berlaku..
sumpah aku terkejut..tapi be pro ok..aku stakat ni ok..macam seperti biasa..tiada perubahan drastik yg negative..:) 
pencapaian: sudah 25hari aku berjaya..alhamdulillah.harap harap sampai bila bila.
tapi masalah utama skang aku makin kuat makan dan makin membulat..huhuhu:(
so altenatif lain perlu ni cari....

No comments:

Post a Comment

aku!! dlm!! hidup!! aku!!

aku!! dlm!! hidup!! aku!!