Thursday 11 March 2010

perhatian

"Perhatian kepada sumua warga uitm, disini terdapat satu pengumuman. pada hari ini sektor A akan mengalami ganguan bekalan air, di minta para pelajar bersedia dengan ganguan bekalan air ini, harap maklum" yang ado penguman cam 2..tau2 air tak de. nak mandi pown kne pergi tingkat 1..dah la aku kat tingkat 3. dah la aku tekenan tangga.. dengan bawak baldi, kayung dan peralatan2 yang sama waktu dgn nya..sampai-sampai air nye, mak ai halus gile. tu satu hal..nak tggu dak2 ni tadah air..bayangkan lah berpuluh2 paip air dalam tandas tu, cume satu je yang kua air..huhu..poning palo den ni ha..tp akhir nya aku dapat mandi gak..hehehehe...tp esok harap2 air ade..klu x pg kelas x mandi la jawap nye..hehehe..


p/s: ketika keadaan gawat sebegini jimat lah air dan bangun awal untuk mandi..pesanan ikhlas dari JBA.

No comments:

Post a Comment

aku!! dlm!! hidup!! aku!!

aku!! dlm!! hidup!! aku!!