Thursday 28 January 2010

tomorrow

Bukan niat nak wat bising tapi dah kite orang dari dulu satu group, so x kan x nak satu group ngan dak2 ni gak kot... tapi selagi boleh adjust kite orang adjust ah...so dak2 yang x dapat satu group 2, kte org bagi tau ah an, so lepas lepas-lepak kat "Ibu" ari tu  masing2 gerak pg jumpe nak mintak tuka ah konon nye. mmg mula2 masing2 dah pakat nak tuka kelas dah klu dah x leh sangat...lpas tu sampai je, kite orang cakap ah problem yg melanda..huhuh..so sebagi orang yg agak tau hal ni dan pegi kelas hari 2, aku pown besuara ah gak, nnt kang len plak jadi nye..lagi la pening kepale ni...pas2 ape yg dicadang kan kte org sume nak tolak walaupun ayat nya x macam menolak.tp paham la...then nak pandang orang semacam plak an.. "pakakalla" aku takut nak derhake nnt orang kate x berkat plak..hahahaha SO...
 ...bak kate famy tomorrow never die...  
  ...esok penentu same de dapat ke x...:)

No comments:

Post a Comment

aku!! dlm!! hidup!! aku!!

aku!! dlm!! hidup!! aku!!