Friday 4 December 2009

lamanya!!

Wahhh lame nye aku x update blog ni....nampak dah bersawang dah...haizzzz
tapi pagi2 ni aku nak merepek ape??..hurmmm!!
tapi selame aku bercuti ni, macam2 bende aku dah buat,lalui n belajar..yang best ade, yang x best ada,bermotivasi ada, yang dimotivasikan pown ada, yang happy ada yang x happy pown ada, yang bagi tahu, yang memberitahu, yang sesi hati kehati pown ade, yang menghabiskan duit ada, yang x pakai duit pown ada, yang bakal keluarkan duit pown ade nih..., tapi x tau bile poket ni nak penuh...tunggu je la man!!??
        *kem pbs..nak kate kem bukan macam kem kot..lebih kpd perbincangan kot..tapi tetap best
        *muara ikan bakar (terlebih bajet sudah)
        *bergambar di tanjug harapan
        *lepak umah sorang2 macam orang x betul..boring gle
        *boring2, x de keje edit gamba
        *S.D plantation at pulau carry
        * Jugra...betul mencabar iman
        *watch movie 
        *keluar lunch
        *tenguk kelip-kelip di kg. kuantan, kuala selangor
        *makan malam umah abang aleh..(manu utama masak lemak  tempoyak udang)
        *pg umah chef wan, kru production, media prima (bandar utama)...cari sponsor...tapi hurmmmm 
        * kem belia al-azhar, morib(kejap lagi)
        * Rc nite  
makin lama usia makin meningkat..jd banyak bende kite nak buat, nak fikirkan dan kene lalui...kita tak akan  berhenti berfikir selagi kita tak mati..

No comments:

Post a Comment

aku!! dlm!! hidup!! aku!!

aku!! dlm!! hidup!! aku!!